Főoldal


Új útmutatók a globális adatkezeléshez
2016-08-24

31 ország adatvédelmi szabályozásának ismertetőjét foglalta egységes keretbe az Európai Direkt és Interaktív Marketing Szövetség (FEDMA). A DIMSZ közreműködésével lezajló projekt eredményeként az érintett országokban adatkezelést végző cégek számára egy gyakorlatias útmutató áll rendelkezésre, amely segíthet megfelelni a nemzeti jogszabályoknak.

A FEDMA „2016 Legal Fact Pack” címmel olyan jogszabálygyűjteményt állított össze, amely összesen 31 nemzet szabályozási rendszerét azonos kritériumok mentén összehasonlítva ad átfogó képet a világban alkalmazott adatvédelmi szabályokról. A tanulmányban az EU tagországain kívül Argentína, Ausztrália, Dél-Afrika, India, Kanada, Új-Zéland, Szingapúr, Svájc és az Egyesült Államok adatvédelmi szabályozása egyaránt megtalálható, és a magyarországi információkat szolgáltató DIMSZ-től beszerezhető.

Azok a vállalatok, melyek ezekben az országokban végeznek B2C vagy B2B adatkezelést, illetve folytatnak adatvezérelt marketing tevékenységet, mostantól könnyebben építhetik fel adatvédelmi megfelelőségi programjukat. A tanulmányban ezenkívül elérhető információ a direkt marketing anyagok fogadásához hozzájárulást nem adottak adatai tartalmazó nemzeti és egyéni Robinson-listákról is”– mondta Dr. Domokos Márton, a DIMSZ Adatvédelmi és adatbiztonsági tagozatának vezetője.

Az EU által időközben elfogadott, az uniós tagállamok és az Amerikai Egyesült Államok közötti adatáramlást szabályozó Privacy Shield rendszerhez csatlakozó szervezetek kötelezően vállalják az EU adatvédelmi szabályozásához nagyon hasonló adatkezelési alapelvek betartását, így az általuk biztosított adatvédelmet az EU megfelelőnek tekinti.

Teljes cikk

Ismét felmérik a nemzetközi adatvezérelt marketing piacot
2016-08-09
Az előző évekhez hasonlóan a Direkt és Interaktív Marketing Szövetség idén is szerepet vállal az adatvezérelt marketing szakterületet felmérő, 27 országra kiterjedő kutatás magyarországi adatgyűjtésében. A „Global Review of Data-Driven Marketing & Advertising” tavalyi eredményei alapján rendkívüli sebességgel fejlődik ez a terület, ezért is tarjuk fontosnak, hogy a változásokat, trendeket, hazai és nemzetközi viszonylatban első kézből láthassuk és oszthassuk meg az érdeklődőkkel.

Kérjük, szánjon 10 percet az angol nyelvű kérdőív kitöltésére, ezzel is segítve munkánkat! A kérdőívet az alább linkről érheti el: Global DMA survey
A kitöltők  a “The Global Review of Data-Driven Marketing & Advertising” tanulmány ingyenes példányát kapják meg, előre láthatóan decemberben.


Teljes cikk

A termék útja a ötlettől a vásárlóig - DIMSZ KKV Roadshow, Veszprém
2016-09-28

A Direkt és Interaktív Marketing Szövetség szeptember 20-án KKV Roadshow-t szervezett a helyi kis- és középvállalkozások számára Veszprémben.

A résztvevők megismerkedhettek a legújabb direkt és interaktív marketing megoldásokkal, valamint a jogi szabályozás kereteivel. A DIMSZ KKV Roadshow Szegeden útjára indított rendezvénysorozata, Pécsett és Székesfehérváron folytatódott a helyi kamarákkal együttműködésben. A rendezvénysorozat szponzora a Magyar Posta, a veszprémi esemény közönségszervezésben segítségükre volt a Pannon Egyetem, a Pannon Lapok Társasága, a Microsoft és a Lépéselőny Média Kft.

 

 

 



Teljes cikk

Mi várja a tagokat?

Szakmaiság. Érdekképviselet. Értékközösség. Kapcsolati tőke. Hitelesség. Inspiráció.

Arra törekszünk, hogy olyan szolgáltatásokat nyújtsunk a szövetségi core tevékenységek mellett, melyek kimondottan a tagjainkat juttatják különböző előnyökhöz.

Szakmai szótár
acquisition programmes - ügyféltoborzó kampányok

affinity marketing - affinitás marketing

after-sales service - vásárlás utáni szolgáltatás

bound-in inserts - befűzött mellékletek

branding - márkaépítés


Teljes cikk



Kövessen minket a Facebookon
Kövessen minket a Twitteren